دانلود نرم‌افزار جامع رقیه‌ی شرعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392
بازدید : 12651
نویسنده : aman

 

دانلود نرم‌افزار جامع رقیه‌ی شرعی
 

آیا به دنبال رفع جادو هستید؟ آیا از بیماری سختی رنج می‌برید؟ آیا کسی را می‌شناسید که جن‌زده است؟ آیا می‌خواهید روش درمان چشم‌زخم را بدانید؟ و آیا می‌خواهید از سحر، چشم‌زخم، بیماری، بلایا و اندوه و جن‌زدگی در امان باشید؟ پس قرآن و رسول‌الله صلی الله علیه و آله و سلّم به شما پیشنهاد می‌کنند از رقیّه‌ی شرعی استفاده کنید. رقیّه‌ی شرعی یا تعویذ مجموعه‌ای از آیات قرآن کریم و اذکار و دعاهایی است که برای پیشگیری و درمان موارد ذکر‌شده به اذن الله مؤثر واقع خواهند شد. 
شروط تعویذ (دعاى شرعى) عبارتند از:
۱) به وسیله نامها و صفت‌های خداوند باشد.
۲) به وسیله زبان عربی یا زبانی مفهوم انجام شود.
۳) این اعتقاد که تعویذ در ذات خود موثر نیست و شفای این بیماری با خواست و اراده خداوند است.

شروط تعویذ کننده
۱) مستحب است که تعویذ کننده مسلمانی صالح و پرهیزگار باشد زیرا به هر میزان که پرهیزکار باشد تاثیر کار او بیشتر خواهد بود.
۲) به هنگام اقدام به تعویذ صادقانه به سوی خداوند روی بیاورد به گونه‌ای که قلب و زبان او همراه شوند. اما بهتر آن است که هرکس برای خود اقدام به تعویذ نماید، ‌زیرا دیگران غالباً‌ قلبشان به چیزی دیگر مشغول است و هیچکس به اندازه خود او مشکل و نیازمندی او را احساس نمی‌کند و خداوند خود اجابت دعای نیازمندان را وعده فرموده است.

شروط تعویذ شونده
۱) مستحب است که مومن و صالح باشد و میزان تاثیر آن به قوت و ضعف ایمان و پرهیزگاری در ارتباط است؛ خداوند متعال می‌فرماید: وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلاَّ خَسَاراً. (الاسراء/ ۸۲). «و از قرآن، آنچه شفا و رحمت است براى مؤمنان، نازل مى‏کنیم، و ستمگران را جز خسران (و زیان) نمى‏افزاید».
۲) روی آوردن صادقانه به پیشگاه خداوند و طلب شفا از جانب او.
۳) در ارتباط با تأخیر در شفا و بهبودی اظهار گله‌مندی نکند، زیرا تعویذ دعاست و چنانچه در مورد شفا عجله کند، ‌ممکن است هیچگاه دعای او پذیرفته نشود.
رسول الله صلى الله علیه وآله وسلم فرموده‌اند: «یُسْتَجَابُ لأَحَدِکُمْ مَا لَمْ یَعْجَلْ یَقُولُ: دَعَوْتُ فَلَمْ یُسْتَجَبْ لِی» (متفق علیه). (چنانچه عجله نکنید دعایتان مستجاب مى‌شود نگویید دعا نمودیم اما مورد قبول واقع نشد.)

 تعویذ دارای روش‌هایی است که عبارتند از:
۱) خواندن تعویذ همراه با دمیدن.
۲) خواندن تعویذ بدون دمیدن.
۳) گرفتن آب دهان به وسیله انگشت و آمیختن آن با خاک و سپس مالیدن آن بر روی محل درد.
۴) خواندن تعویذ با مالیدن بر روی محل درد.

الحمدلله قاریان بسیاری آیات و اذکار رقیه‌ی شرعی را در استودیو ضبط و منتشر کرده‌اند تا کسانی که توانایی قرائت تمامی این اذکار را ندارند از آن استفاده کنند. امروز نرم‌افزار موبایلی آماده کرده‌ایم که حاوی رقیه‌ی شرعی با صدای اکثر قاریان مطرح جهان اسلام است. نرم‌افزار «الرقية الشرعية» دارای رقیه‌ی شرعی با صدای قاریان زیر است:
أحمد بن علي العجمي، مشاري بن راشد العفاسي، ناصر القطامي، نبيل العوضي، ياسر الدوسري، سعد الغامدي، خالد القحطاني، أحمد البليهد، محمد الجوراني، أبوالعالية الجوراني، عبدالله السدحان، محمد جبريل، ماهر المعيقلى، إدريس أبكر، عبدالله الخليفة، خالد الحبشي، محمد اللحيدان، محمد المحيسني، عبدالولي الأركاني، عبدالرحمن السديس، نبيل الرفاعي، أبوبكر الشاطري، ماجد الزامل، عبدالمحسن العبيكان، محمد سليمان حموده، عمر القزابري، ياسر المنلا، جاسم القرطوبي، كارم الحريرى،سعود الشريم، علي الحذيفي، صالح الفوزان، توفيق الصائغ.







:: برچسب‌ها: دانلود , نرم‌افزار , جامع , رقیه‌ , ی , شرعی , اهل سنت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب و نرم افزار اسلامی و آدرس ahlesonatladiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 181
بازدید دیروز : 1026
بازدید هفته : 1235
بازدید ماه : 1207
بازدید کل : 219064
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


RSS

Powered By
loxblog.Com